Call center pentru aparținătorii pacienților COVID internați în secția ATI de la Marius Nasta

Call center pentru aparținătorii pacienților COVID internați în secția ATI de la Marius Nasta. Rudele bolnavilor pot afla informații în fiecare zi apelând numerele de telefon: 031.9472 şi 031.433.5231.

Platforma a fost implementată cu ajutorul STS

Potrivit reprezentanților STS, conform reglementărilor GDPR și pentru a respecta dorințele pacienților informațiile vor fi transmise exclusiv persoanei desemnate în acest sens.

Managerul Institutului de Penumoftiziologie “Marius Nasta”, dr. Beatrice Mahler: “Consider extrem de importantă comunicarea pe care trebuie să o avem atât cu pacienţii, cât şi cu aparţinătorii acestora. Mai ales atunci când starea de sănătate a celor internaţi în spital este extrem de gravă. Este absolut firesc să putem să oferim toate informaţiile în privinţa stării de sănătate a pacientului către persoana desemnată să ţină legătura cu spitalul. Din păcate, în anumite situaţii, dar şi în contextul actual, pandemic, în care volumul de muncă este foarte mare şi mulţi dintre noi, cei care facem parte din personalul medical, am ajuns aproape de epuizare, am observat o imposibilitate de a răspunde de fiecare dată prompt aparţinătorilor acestor pacienţi. Astfel, am decis să înfiinţăm această linie telefonică de tip call center, pentru a veni cât mai aproape de rudele celor internaţi la Institutul ‘Marius Nasta’ în stare gravă, în ATI COVID-19, şi să le oferim toate detaliile despre pacienţi. Înţelegem cât de greu este să ai pe cineva în stare gravă în spital, înţelegem suferinţa şi înţelegem că pandemia a îngrădit accesul aparţinătorului la ruda suferindă.”

Call center pentru aparținătorii pacienților COVID internați în secția ATI de la Marius Nasta

Call center-ul va funcţiona 7 zile din 7, în intervalul orar 08,00 – 13,00 şi 14,00 – 20,00 şi va fi deservit de o echipă de voluntari, studenţi ai Facultăţii de Medicină din cadrul Universităţii de Medicină şi Farmacie “Carol Davila” din Bucureşti. Aceştia vor beneficia şi de suportul unui grup de psihologi pentru relaţionarea cu aparţinătorii, sprijinul acestora având scopul de a îmbunătăţi înţelegerea nevoilor celor care apelează call center-ul.

Directorul STS, general-locotenent Ionel-Sorin Bălan: “Cu toate că perioada pandemiei de COVID-19 a însemnat o creştere semnificativă a numărului de servicii furnizate de instituţia noastră în toate domeniile tehnice, am răspuns afirmativ fiecărui demers de responsabilitate socială. Înţelegem cât de important este ca rudele să cunoască starea de sănătate a celor internaţi şi înţelegem nevoia de relaţionare a pacienţilor şi a aparţinătorilor cu personalul medical. Suportul tehnic furnizat de STS Institutului ‘Marius Nasta’ face posibilă menţinerea legăturii între aceştia, serviciile de comunicaţii reprezentând, de fapt, servicii de solidaritate în beneficiul populaţiei.”

    Distribuie acest articol

    Articolul precedent

    Cancerul ovarian poate avea o rată de supraviețuire de până la 94%

    Articolul următor

    Spitalul Colentina se va redeschide pentru pacienții non-COVID

    Articole în trending